دانستنی های یدکی

افزایش قیمت قطعات یدکی وارداتی خودرو

لنت ترمز

افزایش قیمت قطعات یدکی وارداتی خودرو :

قطعات یدکی خودرو همچون لوازم یدکی سانتافه، لوازم یدکی النترا و دیگر خودروهای برند هیوندای و کیا هر روزدچار افزایش قیمت می شوند و لازم است قیمت آن ها را نسبت به گذشته چک کرد.

علیرضا نیک آئین با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دلار باعث افزایش قیمت فروش قطعات یدکی در بازار شده است. افزود: “قیمت انواع قطعات نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.”

وی با اعلام اینکه در قطعات وارداتی همه به صورت روزانه قیمت کالای خود را اعلام می کنند . افزود:” در قطعات داخلی بهانه های مختلفی برای افزایش قیمت مواد اولیه مطرح شده است. تا بتوانند رشد قیمت را در کالاهای خود نیز پیاده کنند. ”

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اعلام اینکه قیمت برخی از قطعات به صورت روزانه و حتی ساعتی اعلام می شود. تصریح کرد: انژکتور، صفحه نمایش دیسک و تمامی قطعات وارداتی روزانه و ساعتی قیمت گذاری می شود.

نیک آیین با تاکید بر اینکه وضعیت بازار به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. افزود: در هفته های اخیر رکود در خرید و فروش وجود داشته و همه صرفاً از سر ناچاری اقدام به خرید قطعات می کردند، اما امروز فروشندگان تمایلی به فروش ندارند و خریداران نیز بر روی از سوی دیگر در تامین نیازهای خود با افزایش قیمت مواجه شدند. به گونه ای که اگر فردی نیاز فوری به خرید قطعات داشت، مجبور به پرداخت هزینه بالایی می شد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *